2009年9月23日水曜日

Sean & Jess in Nagoya!





昨日はEmilyの友達、SeanJessがオーストラリアから日本に旅行に来てたので、Emilyや他の友達と大須にご飯に行ってきました!2人とも本当に才能ある写真家とデザイナーで、かなり久々に会えて色々話せて楽しかった〜!Little Hong Kongや、駄菓子屋バーのチャーリーズに行ったんだけど、特にチャーリーズの方が狭いけど本当にあったかい駄菓子屋みたいでおもしろかった!実際にいろんななつかし駄菓子も置いてあるしね。2人はタラの駄菓子とかは苦手そうだったけど(笑)店主の福三さん(写真真ん中の方)は現役の落語家さんでもあって、おもしろくて良い方でした。あと他に来てたお客さんも。だからまた行きたいなぁ。オススメです。

------------------------------

Yesterday, I went to some bars with
Sean, Jess and Emily. Sean and Jess were just arrived in Japan from Tasmania, Australia. I haven't met them while, so it was so fun to meet, drink, and talk to them. They were also graphic designer and photographer, so it's really fun to talk about artsy things with them ;P We went to Kids' Snack bar Charlie's and Little Hong Kong. Especially Charlie's was awesome small space with kind people. The owner, Fukuzo, is actually also working as a comic story teller, and he seems so nice guy. I wanna go there again!

0 件のコメント:

コメントを投稿