2009年6月15日月曜日

Yoh Nagao Exhibition & Live Painting

今日は以前も書いた、ヨウ君のライブペイントだったので鶴舞のソファー屋兼ギャラリー「NOyes」へ行ってきました。思ったよりもかなり広い、キレイな空間で、そこに飾られてる作品もとても合ってて、かなり素敵な雰囲気だった。来てる人たちもヨウ君の友達なのか、癖のあるオシャレな人たち。

ライブペイントというものを久しく見てなかったけど、彼が派手な原色模様を、派手な下地色に重ねていくのを見てるのは気持ちよかった。Zine用の作品を拡大したポスターがまた良くって、白黒の格好良さを再確認できたかな。今はとても絵が描きたい気分。今月28日までやってるので気になった方は是非行って下さいな。

Today, I went to the gallery and sofa store, NOyes, located in near Tsurumai park, Nagoya. That space was quite spacious, and clean nice atmosphere, and his paintings matched well. Visitors also had nice fashionable look, and creating cool atmosphere. It was fun to see his live painting, because his work is so colorful, and he usually paint very bright colors on the very bright background. His big size black and white posters, that he designed for his new zine, were also marvelous. So, because of this exhibition, now I feel like drawing using my acrylic paints and paper. - This exhibit is open until 28th of this month, so please visit if you have chance!

0 件のコメント:

コメントを投稿